Ännu en gulleplutt

Hej på er, jag och Ellie tänkte lägga ut dagens gulleplutt/snygging/ytterst trevlig pojke osv lite oftare, jag bara älskar att leta snyggingar.Jag brukar gå in på en viss hemsida vid namn google.com  
Här kommer två exemplar !




 
Ni vet ju att jag gillar Rikardo men jag kan fortfarande titta på urgulliga killar på goggle.com
Denna ytterst trevliga pojke är bara för gullig.
Och jag bara älskar hans öron och friss(frisyr)! 




 
Man märker med en gång att detta är en pojke med fart!  och samma intressen värkar vi minsann ha!
ÄR DET NÅGON SOM KÄNNER DENNA YTTERST TREVLIGA POJKE ? JAG BARA MÅSTE VETA VART HAN BOR! JAG BÖRJAR BLI LITE FÖRÄLSKAD!
JAG SKA NOG SÖKA UPP HONOM OCH FRÅGA OM VI KAN GIFTA OSS, JAG ÄLSKAR RIKARDO MEN MAN KAN JU GILLA TVÅ OLIKA POJKAR!  snälla hör av er till mig i lådan nedanför!



/Anna

Kommentarer
Postat av: Samhanne

Very nice site. Will sure visit again.

2011-11-21 @ 15:43:59
URL: http://samhanne.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0