Det här är jag :)

Jag vill bara presentera mig själv lite för er nya läsare!

Jag heter anna

Jag gillar att räkna matte, läsa, forska och givetvis titta på snyggingar på google.com!!

favoritmaten är såklart fisk eftersom man blir så smart om man äter det.
Min IDOL är OBAMA och min lärare<333
Jag älskar skolan och på dagarna ärjag ju där och sedan går jag på matte-klubben eller så är jag med mina vänner och så forskar jag mycket, ni har väll läst min senaste forskning om svampar som är lite lägre ner på våran blogg??


en sak till som ni kanske inte vet är att jag är starkt mode intresserad!

ps. min favvo bok år "Det svenska Lexikonet" jag läser den varje dag 7gånger.

Tjingeling / Annie








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0