Mattefilm :)

Halli hallå alla mattetal, hi hi jag bara skojade med er eftersom jag har blivigt riktigt duktig på att skoja!
Idag på matten fick vi reda på att vi skulle de på mattefilm( mattematikens historia). 
Då sade en av rackarpojkarna: Nej, jag vill inte se en sådan film.
Då ställde jag mig upp och ropade: Men lägg ägg!Sedan sneglade jag på Rikardo och hoppades att han skulle vara stolt över mig. 

Rikardo tittade på mig och sade följande mening: Nämen Anna sådana ord använder vi inte, men du vet verkligen hur man finner mitt hjärta!

Jag blev rörd och tårarna bara sprutade men jag skyllde på att jag svettades genom ögonen ( hi hi)  



PS. har kommer min favvo matte hemsida som jag har skapat med egna tassar  http://home1.swipnet.se/~w-12240/m-huvud.htm    


/eran anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0