Första fotografiet på mig & Ellie!

HEJ, ni läste väll rubriken? Spännande eller hur? Jag tänkte att vi skulle visa vad vi ska ha på oss på skol-avslutningen i morgon :) Nå väl här kommer bilden:    ps det har hänt något konstigt med ljuset så det ser ut som om vi är alldeles solbrännda! HI-HI.




 

Ellie är den längsta och jag är den korta!
Bedorande kläder alltihopa men Ellies nya hatt går baske mig inte att slå.
Jag bara beundrar min fina tröja som verkligen visar vad vår jord behöver.
Här kommer lite fakta om våra kläder:

1.Allt är självfallet köpt i secondhand.

2. Det är Bea som har tagit fotot med hennes splitter nya fotomaskin. 

3. Det är jag och Ellie på bilden. 

4. Mina kläder kostade sammanlagt 100 svenska riksdaler. 

5.Ellies kläder kostade 101 svenska riksdaler(därför är jag lite avis på henne) 

6. Jag har täckt över mitt och Ellies ansikten eftersom att mor aldrig skulle tillåta mig att visa upp mitt ansikte. 

7. Vi ska ha kläderna på oss på skol-avslutningen! 

8. Jag tänkte sova i kläderna så att jag inte tappar bort dem.

9.Man kanske inte ser det men Ellies skor var vita precis innan fotot togs.

10. Skorna är numera våta och lite gulgråa eftersom att Ellie fick avföring när fotot klickade.

Det var 10 fakta



//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0